Karyera, praktika və məzunlarla əlaqə mərkəzi

Kimya və fizika fakültələri üzrə
18/10/2019
Vakansiya: Keyfiyyətə nəzarət və labarotoriya inspektoru. Vəzifə Tələbləri: · Qida mühəndisiliyi, mühəndis texnoloq, “metrologiya, standartlaşdırma, sertifikatlaşdırma” , fikiza və kimya ixtisasları üzrə ali təhsil olmalı · Fizika və kimya sahəsi üzrə nəzəri biliklərin yaxşı səviyyədə olmalı · Fiziki-kimyəvi analiz laboratoriyasında çalışma qaydası barədə nəzəri bilikləri olmalı · Qida təhlükəsizliyi, sanitar gigiyena, araşdırma və analiz etmə bacarığı olmalı · MS Office proqramlarını bilməli · Təcrübə tələb olunmur. Vəzifə öhdəlikləri: · Keyfiyyət standartlarına uyğun nümunələri almalı · İş təlimatlarına əsasən analizlər aparmalı · Keyfiyyətlə bağlı problem aşkar olunduqda əlaqəli şəxslərlə birlikdə problemi həll etməli · Avadanlıqların iş təlimatlarına uyğun olaraq analizlər aparmalı · Keyfiyyət planlarına uyğun nümunələrin qəbulu · Laboratoriyada işlənilən məhlul və qarışıqların hazırlanması · İş təlimatlarına uyğun analiz və sınaqların (fiziki-kimyəvi analizlər) aparılması, · İstehsalat hesabatlarının hazırlanması. · İş şərtləri: İş qrafiki növbəlidir. İş yeri Biləsuvar, Kürdəmir və İmişli ərazisində yerləşir (yerli əhalinin olması üstünlükdür), digər bölgələrdən işə götürülən işçilər şirkətin qonaq otağında qalmağa yerlə və gündə 3 dəfə qidalanma ilə təmin ediləcəkdir. Tələblərə cavab verən şəxslər CV – lərini “İnspektor-Bölgə” başlığı ilə cv@azersun.com ünvanına göndərə bilərlər
Şirkət: Azersun Holdinq
email: cv@azersun.com
Telefon: (+99412) 5142318
İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili
01/10/2019
Vakansiyaların sayı - 1 "PASHA Bank" ASC Əməliyyatçı vakansiyasını elan edir. Vəzifənin məqsədi: - Filial daxilində yüksək xidmətin (əməliyyatlar) təqdim olunmasına görə məsuliyyət daşıyır. Vəzifə öhdəliyi: - Müştərinin (həm bankdaxili, həm də xarici) müvafiq qaydada qarşılanması və onlara peşəkar xidmətin göstərilməsi. - Hər müştərinin tələblərinin dəqiq müəyyənləşdirilməsi və idarə olunması - Müştərinin loyallığını qorumaq üçün müştərilər ilə müsbət münasibətlərin qurulması və saxlanılması - Bütün kommunikasiya vasitələrindən istifadə edərək xidmətlər/məhsullarla əlaqəli lazımi addımların atılması. - Gündəlik tapşırıqların razılaşdırılmış müddət çərçivəsində, yüksək səviyyədə və təsdiq olunmuş qayda və prosedurlara uyğun icrasının təmin edilməsi - Müştəri qeydləri və müştəriyə aid olan bütün məlumatlarının məxfiliyinin qorunması məqsədilə bütün lazımı prosedurların icrası. - İcra olunan bütün əməliyyatların Bankın Komplayns tələblərinə uyğunluğunu təmin edilməsi - Hər hansı mümkün olan saxtakarlıq əməliyyatların aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə yönəldilməsi. - Bank məhsuları üçün çarpaz satışın dəstəklənməsi. - Bütün müvafiq sənəd və hesabatların dəqiqliklə və razılaşdırılmış müddət çərçivəsində tamamlanması. - Həyata keçirilən əməliyyatlar üzrə sənədləşmə axınının (müştərilər haqqında məlumatlar daxil olmaqla) və təsdiq edilmiş daxili qayda və prosedurlara əsasən sənədləşmələrin arxivləşdirilməsinin təmin edilməsi. - Ehtiyac olduqda digər filialda müştəri xidmətləri işçilərinin əvəz edilməsi - Bank məhsulları və xidmətləri, habelə bütün yeniliklər haqqında məlumatlı olmaq - Müştəri şikayətlərinin vaxtında aşkarlanması və aidiyyəti struktur bölmələrə qeydiyyatı. - Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, SƏTƏM-lə əlaqədar) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq. - Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumatın verilməsi - Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək. - Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar Tələb olunan bilik, bacarıq və təcrübə: • Təhsil: İqtisadiyyat və buna uyğun digər sahə üzrə bakalavr təhsili • Tələb olunan iş təcrübəsi: müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il • Lisenziya / Sertifikat: - • Xarici dillər: İngilis dili (orta səviyyədə), Rus dili (orta səviyyədə), Azərbaycan dili (yüksək səviyyədə) • Kompüter bilikləri: Microsoft Office (Excel, Word) • Məhsul üzrə biliklər: Müvafiq daxili siyasət və prosedurlar, Bankın məhsul və xidmətləri barədə məlumatlılıq, müvafiq qanunvericilik bilikləri. • Bazar üzrə biliklər: • Başqa tələblər: Hesabat hazırlama bacarığı, güclü ünsiyyət bacarığı, münaqişələrin həlli bacarığı, innovativ düşünmə və özünü inkişaf etdirmək bacarığı. Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini 16.09.2019-cu il tarixinədək recruitment@pashabank.az elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Əməliyyatçı” yazaraq göndərmələri xahiş olunur.
Şirkət: PASHA Bank
email: recruitment@pashabank.az
Telefon: 4965100
Financial knowledge
01/10/2019
Vakansiyaların sayı - 1 Pasha Bank is looking for strong candidate to join our team as Accountant (Specialist) in Accounting & External Reporting department. Responsible for coordination and execution of preparing internal and external financial reports accurately and delivering them within the agreed deadlines in accordance with National accounting standards and IFRS. SCOPE OF POSITION: Coordination and execution of accounting (according to IFRS and local standards of accounting) for day-to-day business operations of the Bank Identifying and resolving internal customer questions and queries on day to day basis Development and implementation of Accounting Procedure under National Accounting Standards and IFRS Methodological support on accounting and tax issues, ensuring availability of appropriate advice to business units Coordination of accounting (according to IFRS and local standards of accounting) for day-to-day business operations of the Bank Control all payments to ensure that the Bank pays the right tax and claims the right amount of tax back and calculation of tax. REQUIRED QUALIFICATIONS & SKILLS: • 2 to 5 year work experience in relevant field • Financial knowledge is required • ACCA Certification • IFRS knowledge • Good knowledge of MS Excel • VBA knowledge is must • Knowledge of SQL is preference • Fluency in Azerbaijani and English • Strong team player with focus on ultimate value for the Bank IFRS 9 knowledge is must • Accounting according to IFRS9 is must • Accounting on securities/derivatives/Treasury operations is must • Accounting and knowledge on National Accounting Standards and Tax is must HOW TO APPLY: interested candidates are required to submit: CV to recruitment@pashabank.az; Put "Accountant" in the subject line; CVs should be sent by the 6 October 2019. Attention: The candidates will go through initial CV screening review. Only shortlisted candidates will be contacted.
Şirkət: PASHA Bank
email: recruitment@pashabank.az
Telefon: 4965100
Deep knowledge of banks regulations
01/10/2019
Vakansiyaların sayı - 1 “PASHA Bank” OJSC is seeking a Senior Specialist of Non-lending products of Retail Banking Department. ABOUT BANK: PASHA Bank is one of Azerbaijan’s leading corporate banks. Established in 2007, we offer all major financial services, including investment banking, trade financing and asset management to a range of clients, from large corporates to small and medium enterprises. The Bank works particularly closely with companies operating in the non-oil sectors of the economy, including agriculture, transportation, construction and retail, which are vital for helping Azerbaijan to diversify its economy. MAIN ROLES & RESPONSIBILITIES: • Analysis of the internal and external data and statistics for identifying trends, customer segments, structure and create products for cross-sale; • Contact and cooperation with counter-parties in order to create bundle products and campaigns for individual customers; • Control and review of internal business processes of product sales and assurance in appropriate IT, Service and other infrastructure; • Analyzing and development of the new high-end product concepts that provided via both traditional and alternative (digital) channels for individual client segment, coordination with relevant units during this process; • Continuous monitoring of the bank tariffs and revising tariffs in order to maintain products competitiveness, updating product passports according to new demands. Define, measure and improve value-proposition; • Performing periodic profitability analysis of the launched products and campaigns to identify if it is needed to update product’s terms; • Conducting training for staff regarding new products and campaigns for effective sales and preparation of new presentations for these purposes, creating product manuals, techniques and methods; • Setting up product segmentation and product portfolio diversification, optimizing product catalog; • Continuous monitoring of the bank tariffs and revising tariffs in order to maintain products competitiveness, updating product passports according to new demands. REQUIRED QUALIFICATIONS&SKILLS: • At least 5 year work experience in relevant field • Product Knowledge – Bank fees, Card fees, Lending rates, Deposit rates – calculation tools • Deep knowledge of banks regulations • Knowledge of CBS capabilities and other internal software • Excellent negotiation and communication skills • Fluency in Azerbaijani. Russian and English would be an advantage Candidates are requested to send their Application Forms/CVs to recruitment@pashabank.az until October 2, 2019, Please indicate the name of the position (Senior Specialist of Non-lending products) you are applying for in the subject line of the email. Otherwise, the candidacy will not be considered in the review process of the applications collected. Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.
Şirkət: PASHA Bank
email: recruitment@pashabank.az
Telefon: 4965100
Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
01/10/2019
Vakansiyaların sayı - 1 Azərbaycanın ən böyük Korporativ bankı PAŞA Bank komandasına qoşulmaq üçün Kommersiya və KOS Bankçılıq üzrə Anderrayterlər axtarır. Vəzifənin məqsədi: Müştəri bazasının keyfiyyətinə əmin olaraq Bankın potensial itki risklərini minimuma endirmək məqsədi ilə Kommersiya/Kiçik və Orta Müəssisələrlə Bankçılıq üzrə potensial borc alanlarla bağlı kredit riski təhlilini etməyə cavabdehdir. Vəzifə öhdəlikləri: • Kreditlərin Strukturlaşdırılması və müvafiq satış departamentləri tərəfindən təqdim edilmiş kredit ərizələrinin və limitlərin anderraytinqini təmin etmək • Kredit Komitəsində və yaxud birbaşa Kredit Risklərinin Anderraytinqi departamentinin səlahiyyətində olan kreditlər üzrə son qərarın verilməsi məqsədilə kredit ərizələrinin şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi • Bankın təsdiq etdiyi kredit siyasəti və müvafiq prosedurlara əsasən kreditlərlə bağlı risk dərəcəsinin qiymətləndirilməsini aparmaq • Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və gələcəkdə krediti qaytarmaq qabiliyyətinin yoxlanması, müştərilərin kredit reytinqlərinin hesablanması və müvafiq qərarların qəbul edilməsi işini həyata keçirmək • Xidmət Səviyyəsi Müqavilələrinə əsasən hər kredit müraciəti üçün kredit riskləri üzrə anderraytinqin tamamlanması və vaxtında icra edilməsi • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə • Təhsil: Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili. • İş təcrübəsi: Kredit, Risk, Maliyyə təhlili və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3-5 il iş təcrübəsi • Analiz, qərarvermə və ünsiyyət bacarıqları • Lisenziya/ Sertifikat:, ACCA (üstünlük verilir) • Səlis Azərbaycan dili • Xarici dil: İngilis dili (səlis), Rus dili (orta) üstünlük verilir • Kompüter bilikləri: Microsoft Office Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini recruitment@pashabank.az elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “KOS Kredit Risk Anderrayteri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
Şirkət: PASHA Bank
email: recruitment@pashabank.az
Telefon: 4965100
Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili.
01/10/2019
Vakansiyaların sayı - 1 Azərbaycanın ən böyük Korporativ bankı PAŞA Bank komandasına qoşulmaq üçün Kommersiya və KOS Bankçılıq üzrə Anderrayterlər axtarır. Vəzifənin məqsədi: Müştəri bazasının keyfiyyətinə əmin olaraq Bankın potensial itki risklərini minimuma endirmək məqsədi ilə Korporativ Bankçılıq üzrə potensial borc alanlarla bağlı kredit riski təhlilini etməyə cavabdehdir. Vəzifə öhdəlikləri: • Kreditlərin Strukturlaşdırılması və müvafiq satış departamentləri tərəfindən təqdim edilmiş kredit ərizələrinin və limitlərin anderraytinqini təmin etmək • Kredit Komitəsində və yaxud birbaşa Kredit Risklərinin Anderraytinqi departamentinin səlahiyyətində olan kreditlər üzrə son qərarın verilməsi məqsədilə kredit ərizələrinin şöbə rəhbərinə təqdim edilməsi • Bankın təsdiq etdiyi kredit siyasəti və müvafiq prosedurlara əsasən kreditlərlə bağlı risk dərəcəsinin qiymətləndirilməsini aparmaq • Müştərinin maliyyə vəziyyətinin və gələcəkdə krediti qaytarmaq qabiliyyətinin yoxlanması, müştərilərin kredit reytinqlərinin hesablanması və müvafiq qərarların qəbul edilməsi işini həyata keçirmək • Xidmət Səviyyəsi Müqavilələrinə əsasən hər kredit müraciəti üçün kredit riskləri üzrə anderraytinqin tamamlanması və vaxtında icra edilməsi Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə: • Təhsil: Maliyyə, Bank işi, iqtisadiyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili. • İş təcrübəsi: Kredit, Risk, Maliyyə təhlili və ya müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi • Lisenziya/ Sertifikat: Maliyyənin təhlili, Kredit, Risk, CFA (Sertifikatlaşdırılmış maliyyə təhlili), ACCA (Sertifikatlaşdırılmış mühasiblər assosiasiyası) üzrə Sertifikatlara üstünlük verilir. • Xarici dil: İngilis dili (səlis), Rus dili (orta) üstünlük verilir • Kompüter bilikləri: Microsoft Office Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini recruitment@pashabank.az elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Korporativ Kredit Risk Anderrayteri” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
Şirkət: PASHA Bank
email: recruitment@pashabank.az
Telefon: 4965100
ali təhsil
01/10/2019
Ümumi məlumat Kapital Bank namizədləri Problemli Kreditlərin İlkin Təqibi Departamentinin Təhlil və dəstək şöbəsinin Digər problemli kreditlərlə iş bölməsi üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir. Öhdəliklər Borcalanların kredit müqavilələrinin portfelə daxil olduğu gündən etibarən təqibinin həyata keçirilməsi; Portfelə daxil olmuş borcalanların və zaminlərinin müxtəlif axtarış yolları ilə kart hesablarının araşdırılması; Borcalana məxsus olduğu ehtimal olunan kart hesablarının araşdırlması; Yeni aşkar olunmuş kart hesablarının BƏS-ə daxil edilməsi; Problemli kreditlərin təqibi üzrə iş təcrübəsi; Yüksək kommunikasiya bacarığı; Ünvan və nömrələrin araşdırılması; Təqib üçün zəruri məlumatların əldə edilməsi. Tələblər Ali təhsil Komputer bilikləri (ofis proqramları yüksək səviyyədə) Komputerdə sürətli işləmə bacarığı Detallara qarşı diqqətli Təzyiqə davamlı https://kapitalbank.az/career/Problemli-Kreditlerin-Ilkin-Te-104 sayta daxil olaraq Kapital bankın rəsmi səhifəsinə işə müraciət üçün cv formasını yerləşdirə bilərsiniz.
Şirkət: Kapitalbank
email: office@kapitalbank.az
Telefon: 012 598-12-95
Maliyyə və ya iqtisadi sahədə ali təhsil;
01/10/2019
Ümumi məlumat Kapital Bank namizədləri Risklərin İdarə Edilməsi Departamentinin ERM və Əməliyyat Risklərinin İdarə Edilməsi Şöbəsində Aparıcı mütəxəssis və Baş mütəxəssis vəzifələrinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir. Öhdəliklər Risklərin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi metodlarının hazırlanması; Əməliyyat risklərinin idarə olunması, minimallaşdırılması və qarşısının alınması ilə bağlı təkliflər vermək; Əməliyyat risklərinin idarə edilməsi prosesində risk indikatorlarına dair məlumatların toplanması, təhlillərin həyata keçirilməsi və lazımi hesabatların tərtib olunması üzrə təkliflər verməklə hesabtlığın aparılması; Yaradılan yeni məhsul və xidmətlər üzrə potensial əməliyyat risklərinin müəyyən edilməsi və təkliflərin verilməsi; Bankın filial və baş ofis struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, risklərin optimallaşdırılması məqsədi ilə monitorinqlərin aparılması və nəticələr əsasında təkliflərin verilməsi; Bankda risk mədəniyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində aktiv iştirak; Bankın struktur bölmələrindən insidentlər barədə məlumatların toplanması və səbəblərinin araşdırılması; Audit yoxlaması nəticəsində qeyd edilən məqamların aradan qaldırılması üzrə tədbirlər planının və problemlərin eskalasiyası. Tələblər Maliyyə və ya iqtisadi sahədə ali təhsil; Yüksək səviyyədə MS Excel və yaxşı dərəcədə SQL bilikləri; Yüksək analitik düşünmə və problem həll etmə qabiliyyəti; Komanda tərkibində yüksək işləmə qabliyyəti; Əla səviyyədə Azərbaycan, Rus və İngilis dili biliyi; Bank sahəsində ən azı 4, Risk və Audit sahəsində 2 illik iş təcrübəsi.
Şirkət: Kapitalbank
email: office@kapitalbank.az
Telefon: 012 598-12-95
ali təhsil
01/10/2019
Ümumi məlumat Kapital Bank namizədləri Arxiv və kargüzarlıq şöbəsinin mütəxəssisi (Reception) vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir. Öhdəliklər Bankın filiallarından və digər təşkilatlardan daxil olmuş sənədləri qəbul edir və qeydiyyatını aparır; Baş ofisə daxil olmuş xidməti sənədləri və digər korrespondensiyaları qəbul edərkən onların yerinə düzgün çatdırılıb-çatdırılmadığını, zərflərin və ya bağlamaların salamatlığını müəyyənləşdirir; Baş ofisə gələn vətəndaşların və qonaqların qarşılanması və aidiyyətı üzrə yönləndİrilməsini təmin edir; Əmək müqaviləsi, departamentin Əsasnaməsi, habelə fəaliyyətinə dair digər bankdaxili korporativ aktların müvafiq göstərişlərindən irəli gələn başqa funksiyaları icra edir. Tələblər Ali təhsil; Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, Rus dili yüksək səviyyədə; MS Office (Word, Excel) proqramlarında işləmək bacarığı; Yüksək motivasiya; Gərgin ış mühitinə və stressa davamlılıq; Yüksək unsiyyətqurma qabiliyyəti. CV-lərinizi, mövzu hissəsində “Reception” qeyd etməklə recruitment@kapitalbank.az e-mail ünvanına göndərə bilərsiniz. CV göndər İşləyə biləcəyiniz şəhər/rayon (siyahı) +− Şəxsi̇ məlumatlar Ad Soyad Ata adı Cins Doğum tarixi (gün.ay.il) Doğum yeri (siyahı) Ailə vəziyyəti Hərbi mükəlləfiyyət Vətəndaşlıq Sürücülük vəsiqəsi Qeydiyyat ünvanı Faktiki yaşayış ünvanı Mobil nömrə E-mail ünvanı Ev nömrəsi Təcili hallarda əlaqə saxlanılacaq şəxsin adı Təcili hallarda əlaqə saxlanılacaq şəxsin nömrəsi Əmək haqqı tələbi Faktiki yaşadığı şəhər (siyahı) Foto (yalnız jpg, png, gif - maks. 1mb) FİN kod (nümunəyə bax) Təhsil Təhsil müəssisəsinin adı (siyahı) İxtisas Təhsil səviyyəsi (siyahı) Qəbul balı Qəbul tarixi (gün.ay.il) Bitirmə tarixi (gün.ay.il) Təhsil sahəsi (siyahı) +− Əlavə təlimlər Təlimin mövzusu Təlim şirkəti Tarix +− İş təcrübəsi Müəssisənin adı Vəzifə İşdən çıxma səbəbi İşə daxil olma tarixi (gün.ay.il) İşdən çıxma tarixi (gün.ay.il) +− Dil bilikləri Azərbaycan dili (oxumaq) Azərbaycan dili (yazmaq) Azərbaycan dili (danışmaq) Rus dili (oxumaq) Rus dili (yazmaq) Rus dili (danışmaq) İngilis dili (oxumaq) İngilis dili (yazmaq) İngilis dili (danışmaq) Kompyuter bilikləri Proqramın adı Proqramı bildiyiniz səviyyə +− Digər kompyuter bilikləri Proqramın adı Proqramı bildiyiniz səviyyə +− Tövsiyyə Ad, soyad, ata adı İş yeri Vəzifə Əlaqə +− Kodu daxil edin Kodu daxil edin Yenilə DİQQƏT! Bankımıza işə qəbulla bağlı müraciət edən namizədlərin sayı çox olduğundan, yalnız vəzifə profilinə cavab verən məhdud sayda namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. Digər CV-lər CV bazasına daxil ediləcək və münasib vakansiyalar üzrə yenidən dəyərləndiriləcəkdir. Bankımızı uyğun iş yeri kimi gördüyünüz üçün Sizə təşəkkür edirik. Oxudum və şərtlərlə razıyam. GÖNDƏR Mobil tətbiqi yüklə GOOGLE PLAY Mobil tətbiqi yüklə APP STORE i-Map informativ xəritə xidməti © 2019 «Kapital Bank» ASC Kreditlər Gündəlik tələbat krediti Təminatlı manat krediti Birlik loyallıq klubu İpoteka krediti MİDA - İpoteka krediti Depozitlər Kapital depoziti Müddətsiz depozit Depozit seyfləri Gəlirli sığorta Kartlar Sadə kartlar Premium kartlar Multivalyutalı kartlar Taksit kartları Hədiyyə kartları Kartın müddətinin uzadılması Kartlar üzrə xidmətlər Təhlükəsizlik qaydaları 3D secure Pul köçürmələri Xəzri Western Union Contact Zolotaya korona Biznes üçün Ticarət əməliyyatlarının maliyyələşdirilməsi Tarif paketləri Hesablaşma və xəzinə xidmətləri Müştəri bank Biznes Krediti Sənədli əməliyyatlar Biznes depoziti Əmək haqqı layihələri Biznes kartlar İnkassasiya Onlayn sifariş Onlayn növbə Onlayn kassa Elektron sənədlərFərdi bankçılıq
Şirkət: Kapitalbank
email: office@kapitalbank.az
Telefon: 012 598-12-95
ali təhsil
01/10/2019
Ümumi məlumat Kapital Bank namizədləri Goranboy, Masallı və Ağdaş filiallarının Xidmət bölməsində Əməliyyat üzrə mütəxəssis vəzifəsinə müraciət etməklə peşəkar komandanın üzvü olmağa dəvət edir: Öhdəliklər Müştərilərə xidmət Sürətli pul köçürmə əməliyyatlarının aparılması Mərkəzi Bankın və Kapital Bankın daxili prosedurlarına əsasən, bank məhsullarının satışı Dövlət rüsumlarının və kommunal ödənişlərin qəbulu Ödəniş kartları üzrə əməliyyatların aparılması Tələblər Ali təhsil Riyazi hesablama və analitik mühakimə etmək qabiliyyəti Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışmaq bacarığı (Bakı filialları üzrə) MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər Gərgin iş qrafikində işləmək bacarığı Əla ünsiyyət bacarıqları Məsuliyyət, işdə dəqiqlik, düzgünlük və detallara fikir vermək qabiliyyəti
Şirkət: Kapitalbank
email: office@kapitalbank.az
Telefon: 012 598-12-95
Dövlət qulluğu üzrə
18/09/2019
Dövlət qulluğu üzrə vakansiyaların elanı Təhsil Nazirliyinin Aparatı və Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi üzrə elan edilmiş dövlət qulluğu üzrə vakansiyaların elanı Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi 17 sentyabr 2019-cu il tarixində Təhsil Nazirliyinin Aparatı və Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi üzrə elan edilmiş dövlət qulluğuna qəbul üçün müsabiqənin müsahibə mərhələsi üzrə 11 vakansiya elan edir: 1. Audit şöbəsi, Audit sektoru, məsləhətçi (1 yer) 2. Maliyyə şöbəsi, Mühasibat uçotu və hesabat sektoru, məsləhətçi (1 yer) 3. Tədris resursları şöbəsi, aparıcı məsləhətçi (1 yer) 4. Hüquq şöbəsi, Normativ-hüquqi təminat sektoru, məsləhətçi (1 yer) 5. İnformasiya şöbəsi, Dəftərxana sektoru, məsləhətçi (1 yer) 6. Məktəbdənkənar fəaliyyətin təşkili şöbəsi, Uşaq və gənclərin yaradıcılığı sektoru, aparıcı məsləhətçi (1 yer) 7. Təhsilin iqtisadiyyatı sektoru, məsləhətçi (1 yer) 8. Ümumi və məktəbəqədər təhsil şöbəsi, Yerli təhsili idarəetmə orqanlarının işinin əlaqələndirilməsi sektoru, məsləhətçi (1 yer) 9. Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi, Peşəyönümü və işəgötürənlərlə əməkdaşlıq, aparıcı məsləhətçi (1 yer) 10. Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi, Maliyyə və təsərrüfat, böyük məsləhətçi (1 yer) 11. Peşə Təhsili üzrə Dövlət Agentliyi, Maliyyə və təsərrüfat, aparıcı məsləhətçi (1 yer) Sənəd qəbulu 17 oktyabr 2019-cu il tarixinədək davam edəcək. Müsahibədə iştirak etmək üçün sertifikat əldə etmiş namizədlər 17 sentyabr - 17 oktyabr 2019-cu il tarixlərində saat 18:00-dək elektron qeydiyyatdan (http://tqdk.gov.az/) keçə bilərlər. Müsahibədə iştirak edən dövlət qulluqçusunun bilik səviyyəsi, peşə hazırlığı, ümumi dünyagörüşü, barəsində müsahibə elan edilən vəzifə üçün zəruri olan şəxsi keyfiyyətləri yoxlanılmaqla müvafiq vəzifəyə uyğunluğu müəyyən edilir. Qeyd edək ki, 2 avqust 2019-cu il tarixli elan üzrə Təhsil Nazirliyinin yerli təhsili idarəetmə orqanlarında mövcud olan inzibati dövlət qulluğu vəzifələrinə aid 119 (A növündə 19 vakant vəzifə üzrə 19 yer, B növündə 100 vakant vəzifə üzrə 147 yer) vakant vəzifə müsahibəyə çıxarılıb.
Şirkət: AR Təhsil Nazirliyi
email: office@edu.gov.az
Telefon: 5991155
butun ixtisas
09/09/2019
Təhsil Nazirliyi aşağıdakı vəzifələrin tutulması üçün daxili müsahibə elan edir - Beynəlxalq əməkdaşlıq şöbəsi, müdir müavini - İnsan resursları şöbəsi, Təhsil müəssisələri ilə iş sektoru, məsləhətçi - Hesabatvermə və icraya nəzarət sektoru, böyük məsləhətçi - Təhsilin inkişafı proqramları şöbəsi, Keyfiyyətin təminatı sektoru, böyük məsləhətçi - Ağdaş rayon təhsil şöbəsi, müdir müavini Əlavə məlumat almaq üçün aşağıdakı linkə daxil ola bilərsiniz: https://edu.gov.az/az/page/228/17096
Şirkət: Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi
email: office@edu.gov.az
Telefon: 5991155
İnformatika
09/09/2019
Beynəlxalq Təlim və Layihə Mərkəzinin icra etdiyi “ Məktəblərdə İnformatika fənninin tədrisinin təkmilləşdirilməsinə dəstək” layihəsinə Mentor axtarılır! Vəzifə öhdəlikləri: - Seçilmiş məktəblərdə İnformatika fənninin əhəmiyyəti barədə təqdimatların edilməsi; - İnformatika fənni üzrə dərslərin dinlənilməsi, qiymətləndirilməsi və rəy verilməsi; - Şagirdlərin biliklərinin qiymətləndirilməsi və müqayisəli təhlili; - Nümunəvi dərslərin hazırlanması və təqdimatı; - Hazırlanmış kurrikulum və metodiki vəsaitin tətbiqi üçün mütəmadi dəstəyin verilməsi. Tələblər: - Kompüter elmləri/ İnformatika müəllimliyi üzrə ixtisas dərəcəsi; - Minimum 3 illik pedaqoji təcrübə; - Python proqramlaşdırma dilində işləmə və tədris bacarığı; - Xarici dil (İngilis dili) biliyi. Qeyd edilən tələblərə uyğun gələn şəxslərdən CV-lərini informatika.mentor@gmail.com elektron poçt ünvanına “İnformatika üzrə mentor” başlığı altında göndərməyiniz xahiş olunur. Yuxarıda göstərilən tələblərə malik olan şəxslər müsabiqəyə dəvət olunacaqlar. Müsabiqə bir neçə mərhələdən ibarət olacaq və qaliblərlə ödənişli əsaslarla əməkdaşlıq haqqında müqavilə bağlanacaq. Müraciət üçün son tarix: 15 sentyabr 2019-cu il
Şirkət: Beynəlxalq Təlim və Layihə Mərkəzi
email: informatika.mentor@gmail.com
Telefon: 0707408840
bütün ixtisaslar üzrə
09/07/2019
Kapital Bank-da bir sıra sahələr üzrə vakansiyalar mövcuddur. Mövcud vakansiyalar üzrə arzu edən şəxslər aşağıdakı e-mail ünvanına CV formasını göndərərək müraciət edə bilərlər. Namizədə tələblər: Aktiv · Ünsiyyətcil · Məsuliyyətli · Rus dili bilikləri arzuolunandır.
Şirkət: Kapitalbank
email: recruitment@kapitalbank.az
Telefon: 0125981295
Maliyyə və Mühasibat və ya riyaziyyat sahəsində ali təhsil
21/06/2019
TƏCİLİ İŞÇİ AXTARILIR! İş barədə məlumat - Mühasibat, vergi uçotu və DSMF, Statistika ilə bağlı əməliyyatlar - Vergi sahəsi ilə bağlı əməliyyatlar - bütün vergi hesabatlarının göndərilməsi - E-Qaimə fakturalarının və VHF yazılması, gömrük bəyannamələri ilə bağlı əməliyyatlar, vergi qanunvericiliyi ilə dəqiq işləmək bacarığı - E-portal proqramı ilə işləmək bacarığının olması - Sənədlər və mühasibat yazılışları əsasında vergi və mühasibat hesabatlarının tərtib olunması və qanunvericilikdə müəyyən edilmiş müddət ərzində müvafiq orqanlara göndərilməsini həyata keçirtmək - Vergi hesabatlarının (ƏDV, Mənfəət) hazırlanması və təqdim edilməsi - DSMF hesabatlarının (B1, B3) hazırlanması və təqdim edilməsi Namizədə tələblər - Maliyyə və Mühasibat və ya riyaziyyat sahəsində ali təhsil - Mühasibatlıq üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi (istehsal, ticarət) - MS Office (xüsusilə MS Excel), 1c 8.3, BTP proqramları ilə sərbəst şəkildə işləmək bacarığı - Vergi, əmək qanunvericilikləri üzrə məlumatlı - İşgüzar, məsuliyyətli, ünsiyyətcil və təzyiq altında işləməyi bacaran - Yaş: 22-35 arası Maraqlanan məzunlarımız aşağıda göstərilən nömrələrə təcili zəng edərək məlumat ala bilər.
Şirkət: İNTELLA LLC
email: intella-i@yandex.com
Telefon: (012) 530-87-02 (051) 408-48-87
İngilis və fransız dili, maliyyə, riyaziyyat, audit və s müxtəlif ixtisaslar üzrə
21/06/2019
SABAH Qruplarına 2019-2020 -ci tədris ilinin Payız semestrinə müəllim qəbulu elan edir. Namizədə tələblər əlaqədar sahədə ən aşağı Magistr dərəcəsi olması, innovativ, dinamik, ünsiyyətcil və positiv olması və müasir pedaqoji yanaşmalardan xəbərdar olmasıdır. Arzu edən ən azı magistr dərəcəsi olan məzunlarımız http://sabah.edu.az/az/sabah-qruplarina-2019-2020-ci-tedris-ilinin-payiz-semestrine-muellim-qebulu linkinə daxil olaraq qeydiyyatdan keçə bilər. Müəllim adını qazanmaq istəyən məzunlarımıza uğurlar arzu edirik.
Şirkət: AZƏRBAYCAN RESPUBLIKASI TƏHSIL NAZIRLIYININ SABAH QRUPLARI
email: sabah@edu.gov.az
Telefon: 146
Bütün pedaqoji yönümlü ixtisaslar üzrə
21/06/2019
24 iyun - 3 iyul tarixlərində Təhsil Nazirliyi sisteminə daxil olan dövlət ümumi təhsil müəssisələrinə müəllimlərin işə qəbulu (MİQ) üzrə müsabiqəyə elektron sənəd qəbulu keçiriləcək. İştirak etmək istəyən namizədlər miq.edu.az saytında qeydiyyatdan keçməlidirlər. Müəllim olmaq istəyən məzunlarımıza uğurlar arzu edirik. Ətraflı məlumat üçün https://edu.gov.az/az/page/9/16761 linkinə daxil ola bilərsiniz.
Şirkət: TİPİİ (Müəllimlərin işə qəbulu üzrə)
email: info@tipii.edu.az
Telefon: (+99412) 430 90 81; (+99412) 430 57 79
iqtisadiyyat, hüquq və idarəetmə
19/02/2019
Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyi işə qəbulla bağlı müsabiqə elan edir.Müsabiqəyə sənəd qəbulu elektron ərizə vasitəsilə 31.01.2019-cu il saat 10:00-dan 10.03.2019-cu il saat 24:00-dək həyata keçirilir.Müsabiqədə iştirak etmək üçün aşağıdakı linkə daxil ola bilərsiniz. http://www.taxes.gov.az/modul.php?name=musabiqe&news=102
Şirkət: Azərbaycan Respublikasının Vergilər Nazirliyi
email: office@taxes.gov.az
Telefon: 0124038970
İqtisadiyyat
17/10/2018
Tətbiqi riyaziyyat və kibernetika və Beynəlxalq münasibətlər və iqtisadiyyat fakültəsinin iqtisadiyyat ixtisaslaşmaları üzrə təhsil alan magistr II kurs tələbələri üçün Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankı vakant yerlər elan etmişdir.
Şirkət: Azərbaycan Respublikası Mərkəzi Bankı
email: mail@cbar.az
Telefon: (012) 493-11-22
Riyaziyyat, Kompüter elmləri ixtisasları üzrə
05/10/2018
Mexanika riyaziyyat fakültəsinin riyaziyyat ixtisası üzrə və Tətbiqi riyaziyyat və kibernetika fakültəsinin kompüter elmləri ixtisası üzrə rus bölməsi magistrantları və buraxılış kurslarında təhsil alan bakalavrları üçün vakant yerlər elan edilmişdir.
Şirkət: Atəşgahsığorta
email: ateshgah@ateshgah.com
Telefon: (012) 497-81-82